donderdag 1 april 2010

la la la

En vrolijk stuiteren we verder.

Het weekend hebben we de geboortekaartjes maar besteld, anders is het kleintje al zo groot als die kaart eenmaal weg gaat. Verder hebben we samen gegourmet omdat het weekend kindloos was. En dat was bijzonder. Filmpje gekeken, beetje hangen op de bank en zo.

De afgelopen week kreeg mijn moederdochter dan eindelijk een eigen huisje. Er moet nog van alles, maar er is in ieder geval zicht op een beter wonen. Totaal geen inrichting aanwezig, dus uit haar spaargeld moet dat dan maar betaald worden. Ik ben ervoor dat ze hun vakantiegeld in mei gebruiken om nuttige dingen te doen (bed kopen, box, bankstel, de pil), maar ik voorzie een ander beeld.

Het geld is op dinsdag al op (eigenlijk al eerder, maar dinsdag biechten ze het op omdat de luiers nagenoeg op zijn). We gooien nog een hand luiers die kant op.

Woensdag wordt de vader van mijn collega met spoed opgenomen. Ik neem haar training over en hoop het beste voor haar en haar pa. Een dagtraining, weg bioritme (al vraag ik me af waar mijn ritme zit tegenwoordig).

Heel lief beginnen collega’s te wijzen op de hoeveelheid werk die ik doe, of op de tijd die ik er in steek. Maar het ontspant ook wel weer. Iets beginnen dat je ook af kunt maken. Nog een dagje en dan hebben we een lang weekend. Heel lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten