woensdag 31 maart 2010

de week overziend

Vorige week was druk. Heel druk

Maandag
Met de hond naar de dierenarts. We hebben al van alles geprobeerd, dus daar gaan we vrolijk mee door. Ze is super allergisch lijkt het, maar wat als het dat niet is. We hebben prima spul tegen vlooien en teken. Ze krijgt speciaal voer, niks met granen. En toch, toch helpt het niet.
We hebben een proefbehandeling gedaan om te zien of ze misschien overgevoelig is voor mijten. En dat leek leuk, maar zo hebben we vaker gestaan.
84 euro verder hebben we voor een maandje leuk spul in huis.

Dinsdag
Naar de kaakchirurg met mijn oudste dochter. Blijkt dat ik niet mee naar binnen mag om haar hand vast te houden. Vriendje lief is er ook om haar te steunen. Na afloop van het hele debacle besluit ze met mij mee te gaan om bij ons de pijn af te wachten. Is toch leuker in een huis waar je kans maakt op medeleven. Eenmaal thuis blijkt vriendje lief zich gepasseerd te voelen en sms-t er flink op los.

Ik ga ook maar even bij mijn moederdochter langs om te kijken hoe het daar gaat. Morgen wordt toch niks.

Woensdag
Hondje behandelt met heel vies spul, dat wil ook echt niet uit mijn neus de komende tijd.

Bij mijn jongste worden twee kiezen getrokken. Of ik daar bij wil zijn. En daar mag ik wel handje vasthouden. Na het trekken zit er nog een meter verdoving in. We zorgen voor wat pijnstilling en hopen er het beste van. De kiezendochter van gisteren is inmiddels naar haar eigen huis gegaan.

Donderdag
Weer even langs mijn moederdochter gegaan. Een aantal spullen waren op en of ik dat mee wil nemen. Voorlopig ben ik nog zo gek.

Vrijdag
Wow. Hoef ik echt nergens langs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten