zaterdag 13 maart 2010

still just the two of them

De weeën willen maar niet opschieten. Dus laat ik de kidz maar even samen. Als mijn meisje me nodig heeft dan gilt ze. Maar ze gilt niet…

In de loop van de avond gaan we hier met de hond wandelen. Vriendje lief gaat door zijn enkel en als we terugkomen bij de computer meldt het msn venster dat mijn meisje bandenpijn heeft met wat weeën kunnen zijn. Ik raad ze aan de verloskundige te vragen over die bandenpijn (ik heb geen ervaring met dit soort dingen).

De weeën zakken vervolgens weer net zo hard in en de jongedame besluit maar een slaapje te gaan doen. Ik heb inmiddels drie afleveringen opgehaald van een serie die ik nog moet afkijken. Voorlopig ga ik die maar eerst kijken.

Als we transport kunnen regelen met de verkoper hebben we ook een bedje voor logeerpartijen (later, als het guppie besloten heeft om ter wereld te komen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten