zaterdag 20 maart 2010

Het omslaan van het weer

Een applicatie werkt niet meer. We vragen om er naar te kijken, een persoonlijk account aan te vragen maar er gebeurt niks. Ik bedenk me dat het ook aan het wachtwoord kan liggen en vraag een password reset aan.

Bang!

Niet handig, gevoelige applicatie. Er staat een hele boze meneer op die een hele boze mail stuurt. Of ik even kan uitleggen hoe ik aan die account kom. Ik mail een antwoord zonder antwoord en meld dat ik een persoonlijk account zal laten aanvragen.

Mijn manager vraagt de account aan en de boze meneer reageert nogmaals boos. De taal is zo dreigend dat ik vrees voor gevolgen. Dus ik vraag mijn manager om daar iets mee te doen.

En dan komt de schok: omdat het misschien ook mijn manager kan raken heeft die besloten er geen energie in te steken; wellicht in de hoop dat het overwaait.

Het wachten is op een flinke storm..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten