maandag 19 april 2010

easy sunday

Op de dag die beslissend is voor het voetbal van dit seizoen doe ik even he-le-maal niks. Mijn keel is ontstoken en ik moet deze week nog meer dan genoeg met die keel, dus vandaag even piano.

Mijn oudste dochter is met haar vriend bij ons. Gisteravond een tekenfilm gekeken. Ze willen in de meivakantie mogelijk een weekend weg en hebben Duinrell in gedachten. Maar eens kijken of daar korting voor te regelen is.

Ik pas wat materiaal aan voor mijn werk en verken de nieuwe portfolio van mijn werkgever. Even weer 'in the swing of things' komen. Heerlijk buiten in de tuin, vol in de zon. Later op de dag zie ik dat ik verbrand ben. Tja, dat was ik even vergeten.

Tussendoor waardeer ik het beltegoed van de jonge moeder maar weer op. Met zijn mobiel afgesloten door wanbetaling is er geen werkende telefoon in huis. Gelukkig heeft Telfort nu de beltegoed verdubbelingsactie, waardoor ze even wat langer kan doen met haar saldo.

De avond besteden we aan een serie. Al tijden probeer ik series te volgen die we samen kunnen kijken. Dit is er zo één. Kan me wel voorstellen dat het straks na vijf seizoenen ook wel weer genoeg is. We zijn al in seizoen vier aangekomen, dus we komen er wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten