maandag 4 januari 2010

It's all water under the bridge

Het is bijna voorbij; a family holiday.
Mijn hondje viert vandaag haar verjaardag, ze is vier geworden. 
Het is voor de tweede keer in deze vakantie ontzettend koud en sneeuwwit. Het is afwachten of we later vandaag op onze eindbestemming kunnen uitkomen.

Er is veel gebeurd de afgelopen weken, meer dan we hadden verwacht of hadden kunnen voorzien. Mijn glazen bol werkt al tijden niet meer naar behoren, maar zelfs al had hij gewerkt, dan nog had ik het niet gezien. Onvoorstelbaar hoe 2010 is begonnen.

We gaat dit jaar van het jaar van de Os over naar het jaar van de tijger. De Os is het tweede van de in totaal twaalf tekens in de Chinese dierenriem en wordt binnen deze dierenriem beschouwd als het meest evenwichtige teken. Op 14 februari 2010 begint het jaar van de Tijger. De Tijger staat voor energie, doelgerichtheid, leiderschap, maar ook kwetsbaarheid.

Met een huishouden waarin zich twee Slangen, een Paard en een Zwijn bevinden kan het een interessant jaar worden. Het is in ieder geval heel bijzonder gestart :) En als 2009 een evenwichtig jaar had mogen worden dan heb ik iets gemist.

2009 was een jaar waarin ik persoonlijk een hoop over mezelf heb geleerd. Het was ook een jaar waarin veel hordes genomen werden. Een jaar waarin ik ben gegroeid als mens. Met die groei en kennis hoop ik 2010 in te kunnen gaan als vernieuwd mens, verschil te maken voor anderen.

Het afgelopen jaar sluit ik af. Nieuw jaar – nieuwe kansen.

Allons-y!!

1 opmerking: