vrijdag 29 januari 2010

changes yet to come

Hij krijgt een nieuwe baan! Helemaal gegund maar wel jammer voor mij :) Of misschien niet. Toevallig is zijn nieuwe baan op een hele interessante plek. Wie weet rolt de bal het komende jaar dan toch leuk.

Maar wat zou ik dan willen dat er gebeurt? Al sla je me dood. Ik vind zo veel leuk. We hebben het er onlangs nog over gehad. Wat ik doe doe ik goed.  De ondersteuning die ik denk te bieden aan mijn managers lijkt me in orde. Ik denk daar meer te kunnen doen. Hoeft niet in een vastgelegd papiertje, vind ik niet zo interessant. Afspraken maken over kaders en taken vind ik meer dan zat. Dan kan ik waar nodig wat gaatjes in de planning vullen.

Mijn huidige plek is fijn dynamisch, net wat ik leuk vind. En de druk de komende tijd is precies wat ik wil.

De nieuwe wereld trekt ook. Deze tent is ten dode opgeschreven op meer dan één vlak. Er loopt een werving daar, maar je hebt kans dat ze die uit de eigen gelederen willen vullen. Ik heb aangegeven wel interesse te hebben… Trainen is toch mijn ding en ik denk dat trukje ook daar snel genoeg in mijn vingers te hebben.

Ik laat de ontwikkelingen maar weer op me afrollen, zoals de afgelopen jaren steeds. Ze weten wat en wie ik ben. We zien wel wat er gebeurt.

Eerst heerlijk een weekendje weg; strand, duinen en heel veel sneeuw zo te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten