zondag 29 november 2009

Kroegtijgers

Afgelopen vrijdag een heerlijk avond gehad. Mijn oudste dochter was mee, gezellig! Natuurlijk ook de inmiddels harde kern gezelligheidsmensen. FvdB, HS met partner (gezellige dame vond ik!), NO, CD, EB,.. zoals ik al zei een gezellige bende.

De kroeg is ook helemaal goed. We gaan naar Donovan's en vermaken ons daar prima. Maduro stond nu gelukkig zelf aan de draaitafel en daar wordt het alleen maar beter van. Op de top van de avond kon je niet veel meer dan wat schuifelen omdat het smoordruk was.

Zo af en toe is het nodig om uit te gaan. Dat blijven we ook lekker doen. Januari hebben we al in de agenda gezet. December is een te rare maand om zoiets af te spreken, dus die sla ik over. En met mijn vriendje ga ik ook vaker wat leuks doen.

2010 wordt vast een leuk jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten