woensdag 21 oktober 2009

wortelkanaal


Met tranen in de ogen staat daar mijn jonge moeder-dochter… tandpijn. Ze heeft de tandarts gebeld en kan over een week terecht. Geld voor pijnstillers heeft ze niet maar dit houdt ze niet uit.

Waanzin natuurlijk met die zwangerschap van haar. Dan slik je zo min mogelijk troep. Wat ik kan voorkomen dat zal ik voorkomen. Dus ik bel met de assistente. Leg de situatie uit (zwanger, erge pijn).

Er wordt overleg gepleegd want haar vorige afspraak was al een flinke tijd terug. Maar met de hand over het hart kan ze dezelfde dag nog terecht.

Gelukkig maar want ze blijkt in haar linker voortand een wortelkanaalbehandeling nodig te hebben. Een hele kleine verdoving voor de duur van de behandeling en klaar is het al weer.

Laat die avond spreek ik haar even op msn. Het steekt zo nu en dan nog een beetje maar ze is dolblij. Nu hopen dat het goed blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten