woensdag 26 augustus 2009

Spannend (alweer)


Maandag weten we meer. Maandag is er overleg waarin duidelijkheid komt over de taak van trainer op mijn werk.

Ik verwacht dat we een motivatiebrief moeten sturen (hadden we toch al gedaan?). Zal wel een CV bij moeten (hebben ze al een keer of wat). Er zal een assessment moeten plaatsvinden (maar ik voer deze taak nu al sinds 15 mei 2008 uit, was het niet goed dan).

De target staat op 90% geslaagden, maar als ik geen invloed op de instroom en geen invloed op de uitstroom mag hebben, is dat nogal een vreemde. Dus die target haal ik denk ik niet. Wel weet ik dat van degene van wie ik het voorspel ook 99% uitstroomt, vaak ook in CPO zelf. Van de huidige collega's weet ik het zo niet qua percentages.

Het zou me verbazen nu plots te horen dat ik het niet voldoende goed doe. Daar kom je nu niet mee. Niet bij mij, niet bij een ander.

De planning is dat we rond december VT erbij gaan doen. Please count me in. Het lijkt me geweldig om deze dienst uit te breiden met een deel VT. Zodat een klant die verkeerd kiest in het keuzemenu toch direct geholpen kan worden. Volgens mij kan ik dat prima trainen.

Maar goed, voorlopig hebben we dus gewoon opnieuw spanning. Dus wie dat wil: keep your fingers crossed for me...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten